فرم ثبت ظرفیت خالی کارخانه​

اگر کارخانه یا کارگاه دارید که ظرفیت خالی تولید دارد (ساعاتی از روز بخشی از کارخانه تعطیل است) فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید تا بصورت کاملا رایگان مشخصات شما در بانک اطلاعات ظرفیت خالی کارخانجات ثبت شود. با این کار شرکت هایی که در نظر دارند تولید محصولاتشان را برونسپاری کنند راحت تر می توانند شما را پیدا کرده و به شما سفارش دهند.

لطفا قبل از شروع به پر کردن فرم، دو نکته را در نظر داشته باشید :

1- برای ارسال فرم نیاز هست که عضو سایت شوید. بنابراین ابتدا از دکمه عضویت بالای پیج عضو شده و وارد حساب کاربری خودتان شوید.

2 – قبل از اقدام به تکمیل فرم، تعداد 5 عدد تصویر با کیفیت از محصولات، محل کار، و  همچنین تصویر لوگو جهت آپلود آماده کنید.

3 – اطلاعات این فرم قبل از بارگذاری در سایت مطابق با قوانین گوگل ویرایش خواهند شد.

پس از ارسال حتما از طریق واتساپ و یا تلگرام شماره 09033196817 پیام دهید تا هماهنگی لازم انجام شود. لطفا پیام بدهید تماس نگیرید.

ظرفیت خالی چیست؟


زمانی که بدلیل فروش پائین، همه بخش های یک کارخانه یا کارگاه بصورت تمام وقت کار نکند گفته میشود که ظرفیت خالی تولید دارد. کارخانه هایی که ظرفیت خالی تولید دارند، طی یک قرارداد آن را به برندهایی که کارخانه ندارند واگذار می کنند و یا بصورت سفارشی برای آنها تولید انجام می دهند.

 

تولید قراردادی یا تولید در ظرفیت خالی یکی از استراتژی‌های مرسوم همه برندهاست. و یک سود دوجانبه برای برند (تولید کننده) و کارخانه محسوب می‌شود.